Haine si accesorii vintage la cele mai bune preturi. Trimiteti un mail la vintage4uro@gmail.com in care sa specificati articolul dorit si datele complete de contact. Expedierea se va realiza in cel mai scurt timp prin Posta Romana, cu plata in sistem ramburs.

luni, 14 martie 2011

Fusta MANGO - vandut











Fusta dim material de bumbac , cu aplicatii de broderie la talie si la volanul de pe poale ; se incheie lateral cu fermoar, iar largimea se poate regla cu un snur
Masuri - talie 78 , lungime 65cm
Stare - excelenta
Pret - 63 lei

2 comentarii:

Mona spunea...

buna, daca esti interesata de link exchange-ul pe care l am cerut mai devreme, eu te am adaugat deja. site ul meu este: http://magazin-acasa.blogspot.com/
merci.
anunta-ma te rog.

diafana spunea...

superbaaaaa.....:((daca persoana care a licitat se razgandeste o vreau eu...Mercic!O primavara minunata!!!